Ballmoom22 öncelikle pişik olmaması için her kakada yıkamak gerekiyo. Sürekli var mı diye bakıyorum ben. Asidik olduğu için hemen pişik olabiliyo kızarıyo çünkü. Ben bi pijama giydirip bi süre gezdiriyorum bi örtünün üzerinde çok rahat ediyo popişi. Geçmiş olsun 😊