Azramkuzum Samsun’luyum ama burda yaşamıyorum. Çocukluk Kamil Sarıoğlu var. Daha önce anadolu hastanesindeydi şimdi galiba tekrar gazi devlete geçti. Eğer oradaysa kesin gitmeninizi öneririm. Özel hastanede hissedersiniz kendinizi. Çok ilgili. Ama şey beklemeyin çok güler yüz samimiyet :) işinde aşırı aşırı aşırı iyi bir doktor