bohemianmom maşallah 🧿 o zaman gazdan veya uykudan ağlıyor olabilir fazla uyarana bile maruz kaldıysa huzursuz olabilir dediğim kolik albümünü bir deneyin beyaz gürültü bizde çok uzun zamandır işe yarıyor uyurken arabada giderken emerken vs.
Annenizi de takmayın ben doğduğundan beri mama veriyorum damacanayla mama verdiğimi de görse üstüne ağlıyorsa bi 30 cc daha mı yapsak der 😂😂 onlara göre hep aç diye ağlıyorlar. Benimki bazen de emerken ben oturduğum için ağlıyor mesela ayağa kalkıyorum tak kesiliyor ağlama ve uykuya dalıyor.