Herkese merhabalar 2 gün önce 2 yaşındaki kızım kolunun üzerine düştü hemen hastaneye gittik röntgen çektirdi doktor çok şükür kırık falan yok dendi, ama kızım kolunu kaldıramıyor ve elletmiyor koluna ertesi gün başka bi doktora gittim orda da kırık yok kolunda ağrı kesiciyle müdahele edin dedi krem falan vermedi(2 yaşındaki bebeğe krem olmazmış) ama kızım koluna asla elletmiyor ve bugün farkettim kolu şişmiş çok korktum. Kırık yoksa bu durum normal mi acaba başına böyle bişey gelen oldu mu? Tecrübeli anneler lütfen yorum yapın…