Anlasece benim bebeğim de öyleydi 6. ayda düzeldi 12 güne kadar yapmadığı oldu 2 3 kere acile gittik lağman yaptılar öylelikle yaptı 1 2 kere sonrasında çocuk doktoruna götürdük sadece anne sütü alıyorsa normal yapana kadar bekleyin eğer bi huzursuzluğu falan yoksa dedi öyle yaptık 6. aya kadar böyle gitti 5 6 günde bi yaptı falan ek gıdaya başlayınca artık günde 3 kere bile yaptığı oluyo