Kızlar 8 aylık olduk ek gıdaya ek biberon maması da veriyorum aralarda yaklaşık 10 gündür oğlum asssla mama içmiyor biberonu verdiğim gibi ısırıyo ağzına gelen mamayı da döküyo ve kabız oldu su da içiremiyorum biberonu ısırıyo içine çekmiyo uykuda bile kafasını çeviriyo. Emziriyorum da uyutmadan uyutmaya ama sütüm çok az bir yandan sıvı gitmesi lazım çocuğun midesine ama yok…
Yaşayan var mı çözüm önerisi olan 🥺