Bugün 4 ay 5 günlük olduk. Neredeyse 1,5 - 2 haftadır geceleri çok sık uyanıyor. Gece 2 den sonra 1 - 1,5 saatte bir uyanıyor. Sabaha karşı yarım saatte bir uyanıyor. Gündüz de 1,5 - 2 saatte bir emiyor. 3480 doğdu, şu anda 5550 olmuş. Son ay 600 gram almış. Doktor 500-1000 arası kilo almasını bekleriz ortalam altında kilo almış ama mamaya başlamayın 5. aydan sonra ek gıdaya geçeriz dedi. Boy ve baş çevresi iyi onlarda sıkıntı yok. Çiş ve kaka sayısında sorun yok minimum 3 kaka yapıyor.
Emdikten sonra sütümü sağmaya çalışıyorum çok gelmiyor 20 ml zorla geliyor. Bebek bıraktıktan sonra göğsümü sıkıyorum yine süt geliyor.
Mama vermek istemiyoruz diye çocuk aç mı kalıyor, vicdanım rahat bırakmıyor günlerdir. Mamaya başlarsak memeyi bırakıp süt iyice azalırsa diye korkuyorum. Eşim doktor vermeyin dedi vermeyelim böyle devam etsin 1 ay daha diyor.
İşin içinden çıkamıyorum 😔 aç mı yoksa atak mı, yoksa beni istediği için mi böyle gece sık sık kalkıyor? Süt yetmiyorsa o kadar çişi kakayı nasıl yapıyor? Sizce napmalıyım?