Sevoinci benimki de öyle ya nerdeyse bir aydır aynı sorun sütüm de iyi yani meme reddi galiba durum bildiğin savaşıyoruz. Ben ayakta gezinerek emziriyorum bazen ona da karşı çıkıyor yatarak emziriyorum baktım onu da almıyor iyice acıkmasını bekliyorum mecbur emiyor napıyım mama versem ona alışacak sağıp biberonla versem emmeyecek yani iki ucu … değnek 😅