Alparslanmoms_ Tadımlara başlayacağız. Yoğurtla başlayacam. Nasıl yaptınız sütü nereden aldınız ? Mayayı nereden nasıl hallettiniz? Az yapmak istiyorum tadım olduğu için ona göre ölçüsü nedir? Yardımcı olursanız sevinirim.
Damlanurrr Alparslanmoms_ sutu açık satan Sütçülerden alıyorum ben yada marketlerde de oluyor mayalamak için sütler tercih size kalmış her litre için bir kaşık yoğurt koyuyorum bir litrelik kavanoza bir yapın bence denemelik hem gorurusunuz hemde ziyan olmamış olur Maya ise yakın çevrenizden ev yogurdu yapan varsa mayalik bir iki kaşık isteyebilirsiniz yoksa da activanin probiyotik yoğurtlarindan alıp mayalayabilirsiniz benim mayam olmadığı zaman probiyotik yoğurtla mayaliyorum