Kızlar hava güzel akşam 5 den sonra dışarıya çıkmayı düşünüyorum eşim ile ama eşimin haberi yok unuttu gibi yoksa hemen derdi benim doğum günüm var ne alcaksın vs gibi bana hiç bir şey demedi bende yemeğe çıkaracağım sonra tatlı yemeye ama pastaya gerek var mı sizce yoksa tatlının üstüne iyiki doğdun sevgilim mi yazdırayım diyorum fıstık ile belki biliyorsunuzdur onu napsam bilemedim bana fikir verin ya 😍😍😍