Kızlar bebeğim 15 aylık. uyuz bulaşmış birinden bana. Cildiye doktoru losyon kullandiriyo, bebeğe geçmez diyor ama nasıl geçmez anlamıyorum
Onda da benim ilk başlarda olduğu gibi bacağında ve kafasında kaşıntılar başladı. Doktorumuz kvella şampuan ve losyon verdi. Kullanan varmi, iyi geldi mi?