Kızlar 2 ay 1 günlük bebeğim var nezle oldu doktor ilaçı kullandırdı kontrole götürdük ilaçları kesti ama geçmeyen bir burun tıkanıklığı ve kuru öksürüğü var nasal aspiratör ile çekiyorum ama yine doluyor acaba ben mi çekemiyorum ve bu aspiratörlerin elektrikli olanı mı daha iyi kullananlar tavsiye verirse sevinirim