Selam anneler, Bebeğim 5 ay 8 günlük ve yaklaşık 1 buçuk aydır desteksiz uyutmaya çalışıyorum tam alıştı diyorum artık tamam hooop birşey oluyor yine bozuluyor ağlıyor uyumak istemiyor kucağıma alıp sakinleştiriyorum tekrar yatırıyorum gene olmuyor çok ağlıyor oysaki daha önce uyuyordu. Yatırıyordum emzigini veririyordum 1 2 mirildanip sağa sola dönüp uyuyordu ama bu en fazla 3 5 gün sürüyor sonra yine başa dönüyoruz neyi yanlış yapıyorum acaba. 2 gündür yine zor uyutuyorum sallamak istiyor çok direniyorum sallamamak için ama çok ağlıyor okadar ağlamasına dayanamıyorum 😔