_serapmila_ ben de oğlum 4 aylıkken augmentin 1000 mg ve parol kullanmak zorunda kalmıştım. 1 kutu bitirdim hiçbişe olmadı oğluma. Zaten şöyle düşünün: sezeryan doğum yapan her kadına da antibiyotik veriyorlar ameliyat zamanı. O zaman sezeryan doğan her bebek hasta olurdu hele de ilk günleri. Kullanmazsanız siz de miktop bakteri olursa daha kötü, bebeğinize geçer. Geçmiş olsun ilaçları kullanın