Ysgl26 Benim akıntı gibi ufak ufal gelmiş hiç farketmemiştim 36. haftada suyum bittiği için acil sezaryene alındım ihmal etmesin doktora gitsin
Hanzade1 Uyurken altıma kaçırmış gibi hissettim. Tuvalete gittim devam ediyordu. Aşırı şarıl şarıl değildi ama sürekli sızıntı halinde akmaya devam etmişti. Ben de çok korkuyorrdum ya anlamazsam diye ama anlaşılıyor.