hikmethanim_07 28 günlük bebeğim var benimde canım. Doğduğundan beri en fazla 5 dak. Memeyi emiyor sonrasında hemen yorgun düşüp uyuyordu. Doymadığından Uykusu en fazla 1 saat sürüyordu. Bu yüzden sürekli emzirmem gerekiyordu ve bunun sonucunda göğüslerim yara oldu. Ben de pompa ile gögsümü sağıp vermeye başladım. İki güne biberona alışıp memeyi reddetti. Ara ara yine de göğsümü verdim. Ağladı, itti, kıpkırmızı kesildi ama memeyi tuttu yeniden. İlk zamanlar çok zorlamadım. Karnı çok açken reddediyordu daha çok uykudan uyanmak üzereyken yada keyfi yerindeyken meme vermeye başladım. Öyle öyle tekrardan memeden emmeye başladı. Ben emzik hiç vermedim. Biberona devam ediyorum. Hem göğüslerimi boşaltıyorum hem de daha iyi doyuyor bebeğim. Sizde vazgeçmeyin sakın emmiyor diye. Aile hekiminizdeki hemşireniz size mutlaka yardımcı olur.