Kızlar bi komşu teyzem için yazıyorum😄
Kendisi şu an 65 yaşında 57 yaşında ilk evliliğini yaptı gençlik aşkıyla amcamızda o yaşa kadar hiç evlenmemiş birbirlerini beklemişler resmen ❤️ Gelelim konuya amcamızın evlenmeden önce zaten bir evi vardı, evlendikten sonra bi ev daha aldılar ama amca kendi üstüne yapmış. Geçen akşam komşu teyzemle sohbet ederken bahsetti yarın öbür gün başına bisey gelirse napıcam bilmiyorum dedi. (Komşu teyzemizin akrabaları vesaire yok bütün ailesi vefat etmiş, mal varlığı falanda yok, amcanında abisi ve ablası yaşıyor yeğenleride bildiğiniz yamyam gibiler hep mal derdindeler) anlayacağınız sorum şu, yarın öbür gün amcanın başına biley gelse atıyorum ev sadece eşine mi kalır, yoksa kardeşlerine ve eşine olarak bölünür mü? Bu arada amca şu 74 yaşında ve bu aralar kalpten dolayı baya rahatsız.