Merhaba
26 aylık kızım var daha 2 cümle kuramadık. Son günlerde bazen dediğim kelimeleri tekrarlıyor. Kedi diyorum mesela kediye benzer bir şey diyor. Genel söylediği kelimeler, anne baba dede mama iç gel. Ama çevremde kızımın yaşındaki çocuklar çok daha fazla şey söylüyor. Ya kisyasmalmiyorum aslında çocuk farklıdır. Aktif paylaşmayı seven renkleri vesaire bilen bana göre akıllı bir çocuk. Bir de şöyle bir sorunumuz var kendine bir dil üretti. Dile Çince diyorum. 😵💫 Vidi Vidi vudu bidi bidi sürekli bu tarz konuşuyor. Hiç susmadan bunları söylüyor bu şekilde bana hep bir şeyler anlatıyor. Önceden evet kızım onu anlıyormuş gibi yapıyordum öyle diyordum. Ama artık onu anlamadığımı su istiyorsa su demesi gerektiğini söylüyorum. Son günlerde su demek yerine iç demeye başladı. Sizler de bu sorunu yaşayan var mı yoksa ben mi panik yaptım teşekkürler