Ben de bu dertten muzdaribim yaşıtlarından o kadar çekiniyor ki korkuyor resmen. Sadece sakince oynayan daha önceden tanıyıp bildiği sakin çocuklarla oynamak istiyor. Psikolog bir arkadaşıma sordum dört yaşına kadar normal olabilir sonra okul ortamında açılır açılmazsa konuşalım demişti.