Kevserelagonultas zayıf doğduğu için biraz moral bozukluğu olmuştu ilk zamanlar, eşim ‘merak etme kilosu düşük olsada zamanla toparlanıp yaşıtları ile aynı düzeye gelecek’ diyordu. Obez olmasını da istemiyorum, verilerini arada bi persentil eğrisine yazıp bakıyoruz kilosunu ve boyunu normal baş çapını düşük gösteriyor. Sebebi de doğumunda zaten hepsi düşüktü, toparlanıyor şükür.