Merhaba. Ben geçenlerde biraz hastaydım üşütmustum simdi sanırım bebegimede geçti. Kuru kuru öksürüyor ve hapsuruyor ve iştahsız. Sanirim ağzınada birseyler geliyor dilini hep yuvarlayıp duruyor. Ateşi yok ama sukur. Bu durumda calpol versem mi ki yoksa vücut kendi kendine savaşsın mi? Mama ile besleniyor 4 aylik