Spiral taktırmak istiyorum ama kimisi onla hamile kaldım diyor kimisi iyi diyor birde korkuyorum acıtıryormu kimisi takarken dikiş atıyormuş 🫣bide malum iç dış dikişli dogum yapan anneler ne zaman taktırır ordakğ hassasiyet baya zaman sonra geçti bende 7.8 ay gibi yani normal dogum yapmıştım iç dış dikişim vardı baya kaç tane bilmiyorum ama