Merhabalar bebeğim 3 ay 7 günlük gece 12 gibi mama yiyip uyuduğunda sabah saat 7 gibi uyanıyor doktor gece uyandırma dedi artık o kendi uyanır acıktığında fakat benim içim rahat etmiyor acıkır zannediyorum. Siz geceleri uyandırıyormusunuz. Ben mamayı yapıp uyandırsamda iki yudum alıp istemiyor ve uykusunu bölmüyor içim hiç rahat değil aç kalır zannediyorum