Burcuskovski hayır ekmek de kullanmıyorum normalde ama şöyle taze ekmek aldığımda oğlum görürse istiyor ve biraz yiyor. Çorbalarına birkaç sefer hariç ekmek hiç koymadım. Koyma sebebim hastayken sadece onu yemeseydi tok tutsun diye koymuştum. Onun dışında çorbaları katı kıvam yaparım ekmek koymam. Koyacaksam da tam tahıllı ekmek tercih ederim 🍀 karbonhidrat kısmını makarnadan aldırıyorum genelde. Bir de pilavı normal pirinçten değiş basmati pirinçten yapıyorum glisemik indeksi daha düşük