Humalevnt56 mamaya başlarsannöyle 1 2 ay biberon vereyim bırakayım olacagını zannetmiyorum. Çocuk zaten iştahsızsa mamaylandoyup emmek istemeyecek emmedikçe sütün azalacak. Ee sonra da sütüm neden kesildi. Yapısı böyle olabilir benim kızım sadece boya büyüyor neredeyse yuvarlak hatlı diye kilolu saniyorlar ama çıplakken incecik evet zayıflık küçük gösteriyor benim kızımdan 5 kilo kilolu ama 7 cm de kısa bir bebek sanki daha iri gibi duruyor yanyana. E ama ben de zayıfım o akrabam da eşi de obez genetik demek ki. Benim umrumda degil ben biliyorum bebegimin gelisiminin iyi oldugunu kilo görsel bir illüzyon.