Betulblc valla canim ben hastaneden çıktığımdan beri her gün Nescafe, turk kahvesi ve cay tüketen biriyim. Kahvesiz güne başlayamam mesela.. gün içinde de annemle mutlaka double Türk kahvesi içeriz, arada Türk kahvesine ek olarak 2inci nescafeyi bile içiyorum. Akşam da 1-2 bardak çay.. Yaptığım doğru değil ama kahvesiz bir hayat düşünemiyorum 😬 sen içinin rahat etmesini istiyorsan kafeinsiz Türk kahvesi ve filtre kahve içebilirsin.. tatları fena değil