Bebeğim bir ay önce çok fena pişik olmuştu ne yapsak geçmedi doktor süt alerjisi olabilir dedi. Tabi ekmolarak ishal köpüklü kokulu gürültülü yeşil kaka eşlikmediyordu. Bir ay sıkı bir diyet yaptım ama şikayetler daha da arttı pişik geçti ama bağırsak sorunları devam etti kakada kan görmeye başladım. Kuruyemiş susam yemiyordu. Bide yumurtayı keseyim dedim 4. Günde 10 kere kaka yapan kızım 4 kere yaptı kan yoktu rengide sarıya dönmüştü. O zamn yumurtayamı alerjisi var acaba