Merhabalar, 4.5 aylık bebeğim 2 gündür geceleri dalarak uyuyamıyor. Sürekli bağırıyor. Sesler çıkarıyor ve ağlıyor uykusunda. Havalar biraz ısındığı için üstünü ince giydirmeye başladım. İç pantolon giydirmiyorum. Zıbın üstüne ince, patiksiz bir tulumla yatırıyorum. Üstüne de sadece ince bir battaniye örtüyorum. Oda sıcaklığı 25 derece. Sizce üşüyor olabilir mi? Ya da tam doymuyor mu acaba? Ya da farklı bir sebep mi? Uyku teröründen korkuyorum 😦 Fikirlerinizi almak isterim. Şimdiden teşekkürler.