Ceydakocyildiz8 DurubebekElif çok küçükmüş bebeğin daha kuzum sen uyandırıp emzirmelisin uyanmıyorsa 🌸💕🫶🏻
Meltmtemel DurubebekElif bana uyandırma demişti doktorum acıkınca kendi uyanır demişti benim bebeğimde 2 ay 15 günlük oldu bugün geceleri 6 7 saat uyanmadığı günler oluyor doktor normal demişti
Summerwine95 DurubebekElif gelişimine göre değişir.Benim bebeğim 1 aylıktan beri bazı geceler çok uzun uyuyor doktorum uyandirmana gerek yok dedi
Bestiee DurubebekElif her bebişin gelişimi farklı olur ve bu aylarda uzayan sarılık olabilir bu yüzden ne yapmanız gerektiğini en doğru biçimde doktorunuz söyler danışmadan farklı bir yol izlemeyin bence
Kumsaliko DurubebekElif kurmayın bende aynasını yaptım doktora gittiğimde doktor kaldırma dedi kilosu iyi dedi . Eğer gelişimi iyiyse kaldırmayın
Hanzadeeee Benim de iki aylık kızım. Geceleri kendisi uyanmazsa kaldıramıyorum. Beslenme kadar uyku da gelişimi için önemli. Uzamış anne sütü sarılıgi da var değeri düşük ama hala var. Uyanırsa alt değiştirip besliyorum
Mom_babyy DurubebekElif birkaç öyle oluyor sonra kendileri kalkıyor zaten ben kaldirmiyordum sonra kızım gece bir defa ya da iki defa kalkmaya başladı kendisi şuan 3 aylık hala kendisi kalkar kalkmazsa kalktığı zaman emziriyorum