Beyaz02 bağırsak tepkili alerjimiz var doktorumuz bu konuda iyi yönlendiremedi 3 aylıkken ilk dozu yaptırdık 1 haftadan sonra rahatsız etti kızımı. 3,5 aylıkken alerji doktoruna gittiğimizde kesinlikle yaptırmayın dedi. İlk dozu yaptırmıştık ikinciyi yaptırmıcaz. Bağırsakların daha fazla tahriş olmasına sebep olur dedi