1 yaşına yeni giren ikizlerim var ikiside erkek 20.30 da ikisinide beşiklere koyuyorum 15-20 dk uyumuş oluyorlar. Bir tanesi çoookk şükür maşallah diyim sabah kadar uyuyor ama diğeri gece uyanıp saatlerce uyumuyor. Mesela bu gece 3 de kalktı 5 de zor uyuttum. Oda ara ara yine uyanıp uyudu. Artık uykusuzluktan sinirden dişlerimi sıka sıka bir hal Oldum. Nekadar daha sürer bu durum yada nerede bir hata yapıyorum lütfen bilen yardımcı olsun