Bebeğim 6 ay 10 günlük ilk 3 ay sallanarak uyuyordu sonra nasıl olduysa memede uyumaya döndü başlarda çok işime geldi açıkçası hele de saatlerce sallama işinden sonra çok çok kolay geldi. Geceleri uyandığında yanıma yatırıp mememi açıyordum o şekilde uyuyordu ama artık bu da çekilmez hal almaya başladı çünkü beni emzik yaptı. Süt emse yine kendimi avutucam ama mıç mıç oynuyor resmen. Kademeli kesmeye çalışıyorum ama meme ağzından çıktığı an sanırsınız kızgın ateşlerde yanıyor çocuk tövbe yarabbim öyle bir bağırıp ağlama düşünün 🤦🏻♀️ az önce uyandı bir saatten fazladır ayakta🤦🏻♀️ memeden çekiyorum sallıyorum kucağımda ama uyanıp ağlıyor sırf çektim diye. Zaten emzikte tutmadı aklınıza gelebilecek bir çok marka denedim yurt dışından bile aldık ama yok bakkal emziği dahil tutmadı şimdi nasıl yapıcam normal çocuklar gibi nasıl uyuyacak bu bebe🥲