Doraskmamy Selamlar bebeğim 4ay 4 günlük toplamda 36 gündür kakasını fitil harici yapamıyor . Fitille de kek hamuru kucağında anında yapıyor . Doktor normal , ek gıdaya geçince düzelir dedi ama için rahat değil . Aynı sorunu yaşayan var mı çözümünüz ne oldu ?
Su4835 Doraskmamy dr prebiyotik vermedi mi oğlum mamayla besleniyor kabızlık var 40 I çıktığından beri prebiyotik kullanıyorum. Rahat yapıyor 6-9 aya kadar da kullan dedi bi danışın isterseniz yavrucak rahat etsin
Su4835 Doraskmamy Allah korusun ıkınmaktan makat çatlağı oldu biz çok çektik fitil çözüm değil maalesef doktorlara kalsa on gün yapmasa sıkıntı yok dedi çocuk çatlayacak sıkıntıdan on gün beklese