Kızlar merhabalar. Gecen gun ucuncu ayımızı doldurduk. Doktor kontrolünde mama degişikliği yapmamız istendi. Kızım ilk basta klasik Aptamil ile basladı. Daha sonra haz problemi sebebi ile conformile geçtik. Öncekine göre bşraz dhaa iyiyiz. Ama cilt döküntüleri arttı ve kaka tahlili vericez alerji olabilir diye . Probiyotik içerigi oldugu için prosyneo önerdi doktor. Bildigim kadar ile tadı baya kötü.Gaza iyi geliyor mu? Aynı durumu yasayan var mı? Biliyorsunuz mamalar cok pahalı ve denemeden bilemeyiz bebegin sevip sevmeyecegini.