Kızlar bir şey isteyince bağırarark istiyor süre bile tanımıyor bize kimde ne oyuncak görse onun olacak . kızsak da hemen yapmasak da bağırıp ağlıyor doşarı çıkamıyoruz elimizi tutmuyor başına buyruk hareket ediyo Bu durum normal mi çok yıprandık 1.5 aydır öyle