Anneler merhaba 8 aylık bebeğim sürekli gaz çıkarıyor yani afedersiniz açık konuşacağım yelleniyor 😂 tamam ne var bunda diyeceksiniz ama sürekli yapıyor bunu. Acaba üşüttum mu farkında olmadan ya. Önceden böyle değildi bu kadar çok gaz çıkarmazdi. Neye dikkat etmem lazım