Merhaba, 1gün şehir dışındaydım dün geldim bebeğim hastalanmış. Burunları tıkalı akıyor ve öksürüyor. Annemle babam doktora götürmüşler a ferin şurup ve oxynaz burun spreyi vermiş doktor. Ateşi yok. İlk çocuğum ve ilk kez hastalanıyor baya panik oldum haliyle. O öksürüdkçe içim gidiyor. Gece azcık emiyor tıkanıp bırakıyor memeyi. Tecrübeli annneler yazarsa sevinirim. Acaba yastıkla mı yatırsam şöyle yükseğe tıkanmaması için. Ya da ne yapmalıyım bilemedim. Kalorifere ıslak havlu koydum şimdi işe yarar inşallah …. Önerileri bekliyorum .Bebeişleirmiz iyi olsun biz iyi olalım :)