Edanurermis evet 18 ay aşısı var 3 tane e nabız da çocuğum bölümünden bebeğinizin bilgileri ve bütün yapılan yada yapılacak olan aşılar vs. Görünüyor ordan bakabilirsiniz vitamin olarak d vitamini ile demir ilacı kullanıyorduk biz ama atopik bebeğim olduğu için demiri bıraktık kremler işe yaramadı için gerçektende öyle oldu yani demir eksiklik yoksa kullanmamalısınız tabi doktor burada yönlendirmeli sizi bizde aşı için bu hafta gideceğiz ozaman balık yağı veya başka takviye gerekli mi onu soracagiz