Arkadaşlar merhaba. Bu benim ilk anneliğim o yüzden en ufak bir şeyde elim ayağıma dolanıyor korkuyorum. Kızım 48 günlük.Bebeğimi bugün en son 10-10.30 gibi emzirip yatırmıştım. Bu zamana kadar acıktıgında mıkırdanırdı ben de hemen emzirirdim. 2.30 gibi şiddetli bir ağlama kriziyle uyandı neredeyse sesi gitti. Mememi zorla tutturdum emince sustu. Bende de suç var fazla aç bıraktım sanırım ama o kendi acıktıgında mıkırdanırdı zaten.Acıktıgı için bu kadar ağlaması normal mi? Daha önce de uzun süreli açlık durumları oldu ama böyle hiç ağlamamıştı çok korktum