Canlar ben bişey farkettim ne zaman hastalık sürecimiz olsa 2-3 gün ardından bebegim terliyor baya kafası da vücudu da ertesi günü iyi oluyor acaba tesadüf mü bilginiz varmı bu konuda? Bi yerde okumuştum şuan aklımda degil ter en büyük dezenfektanıymış vücudun böylelikle mikrop ve bakteriler temizleniyormuş ne kadar doğru tabi tartışılır