grkmediz Sonuç bekliyorum oerişan haldeyim burda biri vardı başına gelen nolur buradaysa yazsın yalvarıyorum nasıldı beyin kanaması belirtileri hemen belli oldu mu nerden belli oldu ( pusetten)
MuhammedAlpinAnnesi grkmediz mama sandalyesinden düşen yiğenim vardı kanama alanı hemen çıkıyor doktorlar ona göre bilgi veriyor 1 gece yoğun bakımda yattı takip ettiler sonra 15 gün boyunca takip edin demişler kanama alanı kendiliğinden düzelmiş nöbet titreme kusma vs yaşarsa hemen hastaneye başvurun demişler. İnşaAllah bir sıkıntı yoktur üzülmeyin.
Miranalimom grkmediz benimde basima geldi oglumu hastanede yatagin ustune kotdum puset dengesiz duruyormus anlayamadim öglum fayansa kafa ustu dustu ve pusette üzerine düstü .. allahim hemn doktora gosterdim bisey yok dedi eve geldim bi baktim mos mor olmus geri hastaneye goturdum muane etiler sukur bisey olmadi o morluk 5 gun sonra gecti . Korkmayin bisey olmamistir insallah durumu yasadigim icin sizi cok iyi anliyorum cok cok gecmis olsun..
Lahoya Sanırım hastanedesiniz,doktorlar ilk gördüğü anda belirti olsa anlarlardı. İçinizi ferah tutun,bebekler zannettiğimizden çok daha dayanıklılar. Sonucu yazarsanız sevinirim,merak ettim.
snds_ Miranalimom sonrasında herhangi farklı bir durumla karşılaştınız mı acaba benim de bebeğim bugün pusetten düştü
grkmediz Tomografiler falan temiz çıkmış arkadaşlar kırık va hiçbi şey yok Allahım bu korkuyu düşmanıma bile yaşatmasın
[silindi] grkmediz merakımdan hemn girip iyi haberini okumak istedim. Şükür olsun rabbim bi daha yaşatmasın. Hic birimize yaşatmasin hatta
[silindi] grkmediz hiç korkma. Çoğu zaman bir şey olmuyor. Benim yegenimi de annem düşürmüştü. Hem de nasıl biliyor musun daha 1 aylikmiydi neydi tamda hatırlayamadım.. puset kucağında geri geri giderken taşa takılıyor. Kafasının üstünden asirip arka tarafa doğru sert zemine düştü. 😔😔 o kadar korktuk ki. Abim kalp krizi geçirecekti korkudan. Allaha şükür hiç bisey olmadi. Rabbim kader etmemiş olsun. Allahin izni ile hiç bisey olmaz.
Zvera @grkmediz çok geçmiş olsun bizimde başımıza geldi çok şükür bi şey olmadı. Merak etmeyin inşallah sizinde bebeğiniz Allahın izniyle iyidir.
snds_ redizepol1 aynı durumu biz yaşadık bugün bebeğim 22 günlük bebek arabasını kaldırırken birden pusetinden düştü aklım çıktı hemen doktora gittik şuan takip altındayız dua edin lütfen bir şey çıkmasın sizde durum nasıl olmuştu
KarlaMelis Benim de bebeğim bugün yataktan düştü kafasını beşiğin köşeli kısmına çarptı. O bölge kızardı ama şişmedi. Bende hemen acile gittim orada 1 buçuk saat müşahade altında tuttu doktor. Kusma, bayılma vs belirti olmayınca tomografi çekmedi. 24 saat boyunca eğer uyuyorsa 2 saatte bir uyandırıp kontrol edin belirti olursa tekrar gelin dedi. Ah ne zormuş 😔 gözüme uyku girmiyor. Sizin yazınızdan anladım ki 2 haftaya yaymak lazım bu gözlem sürecini. Allah bebeklerimizi her türlü kazadan beladan korusun hepsi sağlıklı olsunlar inşallah 🙏
HELELEKADIN snds_ 2 aylıkken düşmüştü bebeğim son anda yakaladım sadece hafif soyulmuştu doktora götürmemiştim o zaman salak gibi çok şükür bişey olmadı Allah korudu bebeğiniz tamamen düştü mü yakalayabiliriz mi inşallah birşeyi yoktur
snds_ Fusunf yok takılı değildi battaniyesine sarıp öylece koymuştum şuan yatış verdiler 2 gün gözetim altında tutulacak kafasında kırık ve kanama çıktı lütfen dualarınızı eksik etmeyin