Benim de tam 12 gün oldu spinal sezeryan olalı bugün dediklerin hepsini yaşadım son 2 gündür geçti sadece sırt ağrısı kaldı sırf ağrı olmasın diye 10 gün boyunca düz oturarak uyudum uzanınca kalkması zor oluyor diye 😞 yani yaşadıklarının hepsi normal herkesin ki farklı da geçebilir geçmiş olsun ❤️