Minkpndam Kızımı perşembe günü kedi ısırdı ( 18 aylık) Doktor 4 doz kuduz aşısı yaptırın dedi Dozunu yaptırdık yarın 2. Dozu var ama ısırdığı yer derin değildi şuan kapandı bile. 4 doz çok değil mi? Ve bir zararı var mı?
Lorin_72 Minkpndam siz yaptırın sonuçta sokak kedisi tedbirinizi almış olursunuz benim oğlumu da arkadasın ev kedisi ısırdı kedinin aşıları yapılıydı doktor oğluma kuduz aşısı yaptırmayı gerek görmedi
zeynep91 Minkpndam merhaba 4 doz aşıyıda yaptırdınz mı ? kızım 2.dozda çok kötü oldu diğer 2 dozu yaptrmayı dusunmuyorm