Kaydırak satıyorum sahibinden.com a yükledim hemen biri msj attı almak istiyorum ödeme sırasında numaranız gerekli diye şüphelendim eşimin numarasını verdim sms gelmiş satışı onaylayın diye ve link var altında açmadım ne olur ne olmaz diye dolandırıcı mıydı acaba yoksa bu şekilde mi oluyo satışlar kızlar yardımcı olursanız sevinirim