Kevser_mirac33 Kizlar öncelikle emziriyorum bebeğim 8/20 aylık kiraz sapı çayı kullanmak istiyorum faydasını gören varmı bide zararini
Nezzz_ Gny18 😂😂😂Çok haklı bir isyan hele o 3 beyazdan uzak durmazsaan daha bir zor armutun sapı üzümün çöpü kullanmışsın neye yarar neye yarar😅😂🤓🤓