Hastanede öğrenmiştim, anne sütünü bebek istediği her an alabilir, yanlız susadığında bile emmek isteyebilir Yani hiç bir zaman az içiyor denilemez denmişti ben hep ek mama vermek zorundaydım ve mamanın besini farklı olduğu için içeceği ml (cc) de farklı olur ve zaten hesaplanabilir de mama da. Ama anne sütünü ne kadar isterse ihtiyaç duyarsa kendiliğinden emer.