Merhaba kızlar oğlum 20 aylık hic bir zaman öyle aman aman istahli bir cocuk degildi zaten ama şu son 2 aydir hic bisey yemiyor resmen aç yaşıyor gunde 1 2 kez mama iciyor onun disinda belki bir tane muz yada biraz kuruyemiş atistiriyor asla dogru duzgun bi oğun yedigi yok bizim gibi olan varmi ne yapmaliyim tavsiyeniz varmi