Bebeğim 9 aylık oldu odasını ayırdım gece beslenmesini artık yavaş yavaş kesmek istiyorum 9 buçuk 10 gibi uyuyor 1 gibi tekrar acıkıyor 150 veya 180 cc mama içiyor 5 civarları tekrar kalkıp içiyor 8, 8 buçuk gibi de uyanıyor 1 de rüya öğünü yaptırıp sabaha kadar uyumasını nasıl sağlayabilirim birde sizin bebekleriniz gece beslenmesi istiyormu merak ediyorum