17,5 aylık bebeğimin bugün ani bir kararla emziği bırakması gerektiğini düşündüm. Emziği yalnızca gece uykusunda ve öğle uykusunda kullanıyorduk. Oral dönemin bu sebepten dolayı uzadığını düşünüyorum hala her şeyi ağzına alarak tanımaya her şeye mama demeye devam ediyor. Geçenlerde bir annemizin yazısında bu durumun emzikle alakalı olduğunu okuyup bana mantıklı geldiği için ve artık emziğe ihtiyacı olmadan uyuması gerektiğini düşündüğüm için bu gece ilk startı vermiş bulunmaktayım.
2 defa çığlık çığlığa ağlayarak uyandı, sakinleştirmekte zorlandım. Ama oğlumla konuştum. Emziğe artık ihtiyacının olmadığını, evet şu an onun alıştığı için zorlandığını, ağlasa da emziğin geri gelmeyeceğini onu birlikte dışarı attığımızı hatırlatarak konuştuktan sonra çığlıkları azaldı uyuya kaldı. Umarım süreç gece terörüne dönmez. —-1.gün—