smgmlhsu Kızlar 2 buçuk ay önce sezeryan oldum. Dikişlerim kontrollerde çok iyi durumdaydı. Fakat bu gece inanılmaz bir kaşıntım var. Pişik kremi ve antiseptik sürmeme rağmen geçmedi. Kolonya sürsem zararı olur mu?